UTAMA | MENGAPA EBOOK? | CARA PEMBAYARAN | DAFTAR | LOG MASUK | CARIAN |
*Anda Minat Bidang Apa? Lihat Kategori


 
   
PELUANG MENYAMBUNG PELAJARAN BIDANG KEMAHIRAN
 
Ulasan : zon selesa.. Relaks lah….exam lambat lagi Buat apa susah-susah inikan negara kita Tak kemana … aku kan bukan pandai sangat Biarlah orang lain berjaya …. Kita pun macam ni jugak Ibu ayah kan masih ada …. Masih ada yang tanggung Masih muda …. Kita enjoy dulu … Soal masa depan ? … itu biasalah !!!!! Soal kerjaya … oh.. oh … kita bincang kemudian Jom cari penyelesaiannya..
Jumlah Slaid/Mukasurat : 34
 
*Anda perlu mendaftar terlebih dahulu untuk memuatturun bahan ini.
 

Daftar sekarang untuk mendapatkan akses percuma untuk semua koleksi bahan motivasi dan ebook di www.amsy.biz.



Klik sini untuk mendaftar (klik sini)

 


Hak Cipta Terpelihara 2012 - 2018 www.amsy.biz *Capaian hendaklah melalui Chrome atau Firefox(bagi pengguna mobile/gajet). (+)